tirsdag, juni 12, 2012

Så er der ryddet op



i min mailboks - den var efterhånden fyldt op, jeg ved at pludselig er det ikke muligt at modtage post.
Har prøvet at nogen ringer og siger at de ikke kan sende mail til mig :)

Efterhånden får man jo næsten alt sin post pr. mail, der er noget som skal gemmes og så har jeg bare undladt at slette og rydde op - nu er det i skønneste orden og det er dejligt :-)      Har tænkt flere gange at hvis man ved en fejl kommer til at slette vigtige mail ............. uh-ha


Ellers byder denne morgen på  - en skøn sommermorgen. Det er bare så godt for Nick skal til HF eksamen i idræt og det varer hele dagen. Så det kan næsten ikke blive bedre :-)
Tenna og Hamilton ligger stadig under dynen - ved ikke om der er noget som hedder B-hunde, for vi har da fået en af slagsen. Han vil intet for efter kl. 11 .......... sådan har det været lige fra første dag.

Nu vil jeg gå ud i det dejlige solskin ......

Håber solen vil skinne på alle i dag :-)

Ingen kommentarer: