fredag, juni 08, 2012

Hvad vi går og laver

Hej igen - ved godt jeg har været lidt fraværende herinde. Tænkte at nu må der lidt opdatering til......
Vores dejlige nye familiemedlem Hamilton trives og lærer hele tiden nyt :-)

 Har fx været i sit første bad - Tenna syntes han lugtede, så det blev en tur i vasken og det gik over alt forventning. Han var ikke super glad, men logrede dog med halen. Vi glæder os til en strandtur når vejret bliver til det :-)

 Han kender snart grænserne i haven og kan gå i snor, men er ikke god til at besørge andre steder end hjemme.
Alt vi  giver ham skal i hundesengen, men så kan vi da også finde dem. Tyggebenet han fik af vores venner er et hit, sammen med Tennas gamle bamse "Teddy".

Ellers er tiden gået med at jeg har fået malet huset færdigt og er i gang med træværket, men det er dog en større omgang - der skulle være nok til hele sommeren.


Bent er blevet færdig med rækværket, det må vente med maling til jeg har fået klaret de andre mere trængende steder. Indimellem skal der jo også klares andre sager.
Min allergi fx er noget møg og jeg er til lysbehandling 3 gange om ugen, glæder mig til det er slut :-) ikke fordi jeg syntes det hjælper på mine hænder og arme, men snarer giver utrolig kløe på kroppen fordi huden bliver udtrørret. Cremer bruges i store mængder :-) for at dulme kløen.
Nu tror jeg det er på tiden at tage en omgang med støvsugeren, får nemlig gæster i morgen. Vi glæder os til Bents fætterkusine gilde som vi lægger hus til i år. Det var nemlig meget hyggeligt sidste år hos Bents kusine.

God dag og weekend til Jer der læser med :-)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

eiii har man fået hund, Tillykke med det lille dejlige kræ.;-)

Gitte S sagde ...

Ja Lise et længe ønske og lidt pres fra børnene. Så fik vi vores dejlige beagle Hamilton - som nu tager meget af vores tid :-))