tirsdag, januar 22, 2013

Alle løse ender klaret i dag

Eller næsten...........
Der er malet færdigt på Tennas værelse og det meste er på plads eller det vil sige at meget har fået en ny plads. Hun har vist arvet lidt at mit gen - at flytte rundt og arrangere ting og sager på nye eller anderledes måder :-))
Men et er sikkert den unge frøken ved godt hvad hun vil og hvordan. Jeg forsøger ikke at blande mig for det er hendes værelse og det er dejligt at se at hun ved hvordan det skal være. Men min hjælp vil hun da heldigvis godt tage imod - sikkert fordi hun er opmærksom på at det er lettere at være 2.
 
 
Aftensmaden bestod af kylling med tilbehor og det sidste af de hjemmebagte flute fra søndag er også væk. De næste par dage bliver det sikkert også lette måltider.
Veninden har fået lejlighed så der kommer til at gå en del timer i skønt selskab - selvom vi også skal være praktiske. Men det bliver helt sikkert godt at hun får sit eget.

 
Hamilton snuppede sig en lur på Tennas seng, mens jeg muntrede mig med pensel, rulle og maling.
Nu kan jeg mærke at det er svært at holde mig vågen - så tror jeg smutter i seng.

Godnat :-)

 

Ingen kommentarer: