onsdag, januar 16, 2013

Kold onsdag......

Det udendørstermometer viste minus 14 grader til morgen - brrrrrrrr.
Men jeg havde en aftale kl 9.30 - skulle mødes med veninden i det lokale fitness center. Så det var i træningstøjet fra morgenstunden.
Det blev til en kop kaffe og rugbrød med ost, mens jeg så lidt nyheder.  
 
 
På vejen hjem fra dagns træning et smut forbi Netto og Brugsen, fylde benzin på bilen - føj den var dyr i dag. Men man kommer jo ingen vegne uden ;-))
 
Hjemme igen - så var fyret gået ud øv....... men fik da gang i det igen, der skal fyres lidt oftere disse dage. Vi har et brændefyr ude i stalden, så det er en varm trøje på, over gårdspladsen skynde sig at fylde kammeret og ind i varmen igen........
 
 
Så var Tenna klar - efter en stor portion morgenmad/frokost.
Ud i bilen - som i mellemtiden var blevet kold, Tenna skulle køres ud til hesten. Det er ikke sikkert at køre knallert på de glatte veje.
 

foto lånt af Tenna

Hun er sikkert gennemkold når hun er færdig med at ride - selv om der er flere lag tøj incl. termoundertøj, det kan man som rytter ikke undvære på en kold vinterdag.
 
Hjemme igen kunne jeg lige så godt gå dagens tur med Hamilton, nu var jeg iført støvler, varm jakke osv. så han blev glad da jeg tog hundelinen frem.
I dag gik vi ud mod Harløse på den knirkende sne, vi møder ikke så mange på vores gåture. Men i dag mødte vi cykel-manden, han valgte det sikre i dag - var gående. Hamilton bliver så glad og kan genkende ham på lang afstand, det kan jeg nu også :-) efter et øjebliks sludren gik vi hjemad og cykel-manden fortsatte sin tur.
 
 
 
Undskyld - min billeder er lidt blålige, de er taget med mobilen. Ved ikke helt hvordan jeg skal ændre på farven - men mon ikke det går.
Flot er det alligvel.........
 

Nå, men det var stort set min onsdag -

håber Jeres også har været god uanset hvor I er.

Ingen kommentarer: