fredag, januar 11, 2013

Lidt nyt herfra

Hold da op hvor tiden bare flyver afsted :-)
Nu har jeg været i jobsøgnings køen lidt over 1 måned og der har været meget nyt at skulle sætte sig ind i - med fagforening, A-kasse, jobcenter osv. Men jeg tror jeg er ved at have styr på formaliteterne. Jeg får da også skrevet ansøgninger og har også prøvet at være til job samtale...... men desværre fik jeg ikke jobbet - vi var 4 ud af 55 ansøgere der var indkaldt, så det var da fint at komme i betragtning :-)
 Ellers er tiden gået med at friske lidt op i gangen på 1. sal - en opfiskning af væggene, der er malet døre hvide - var ellers mørk brune. Så det var godt at få frisket op - der er også kommet andet på gulvet, hvor der før var tæppe er det nu erstattet af "trægulv" og 2 skoskabe blev det også til.
Tenna er glad for sin fine hvide dør, resten må I se en anden dag ..........


Ellers går dagene med de vanlige huslige sysler, veninden har også brug for lidt ekstra omsorg for tiden. Hun har et akut boligbehov, masser af kaffe og en skulder at læne sig op ad - det er vigtigt at være der, så må mine andre gøremål hellere ligge....... 
Men i morgen er det Tenna som skal bruge min og sin fars hjælp. Hun skal nemlig for 2. gang til dressur stævne med hest og oven i købet hele 2 heste skal hun have med. Så det bliver spændende - men pu-ha vi skal tidligt op for at nå det hele - hestene skal nemlig læsses og være køre klar kl. 8.

10. januar om aftenen
Nu tror jeg det er tid til at finde sengen - Godnat 

Ingen kommentarer: