fredag, januar 18, 2013

Morgen-hygge

Vi hygger i den varme stue med morgen-tv, kaffe og strikketøj.
Efter morgenmaden og en tur ud i den friske luft, vil Hamilton gerne hygge - især på skødet af mig og så putter han sig i strikketøj, hvor han småslumre.
 
 
Vi har ikke de store planer for dagen - der skal flyttes lidt støv og en tur med støvsugeren vil gøre det sidste til at her ser ok ud til weekenden.
I eftermiddag har jeg en aftale med veninden - vi skal forbi fitness centeret. Det er dejligt og jeg har faktisk en fornemmelse af at kroppen får det bedre. Det er nu sådan at jeg går i fintness 3 gange om ugen og så er der de daglige ture på 2 - 3 km med Hamilton.
Sådan vil jeg godt fortsætte fremover .......... eller bare noget "derhenaf".

 
Af andre planer for dagen har jeg ikke mange, men Tenna har ........ jeg skal sy elstik i kjolen som hun skal bruge til galafest, sørge for transport og hjælpe med at handle. Men så går dagen med det :-)

 
Strikketøjet er ikke noget specielt - jeg prøver bare at få bugt med nogle af de rester som ligger i skuffen. Så i går fandt jeg via min pinterest  en opskrift  på sjal Spearmint Tea.
Tænker at det bliver et let og fint sjal til foråret - men det går hurtigt med at strikke, så jeg må på jagt igen efter andre opskrifter der er egnede.
Det skal helst være noget med flere farver eller jeg skal se om ikke der også kan blive til et par huer.......hmmm
 

Skøn fredag alle sammen :-)

Ingen kommentarer: