tirsdag, maj 11, 2010

Arvesmykke

Så er der pudset gammelt sølv armbånd som Tenna skal have på til konfirmationen. Det blev ganske flot.

                                       arvesmykke      arvesmykke

Armbåndet er et arvesmykke fra min farmor. Hun fortalte mig engang at det fik hun det til sin  konfirmation af hvem ved jeg dog ikke, men det var nok forældrerne. De var mange børn og havde et lille landbrug, så det har sikkert været en meget flot gave. Min farmor har altid sagt at det skulle blive mit en dag og da hun døde sidst i ´80erne fik jeg armbåndet.

Nu giver jeg det videre til min datter – hun har længe vist at hun fik det til konfirmationen og hvor har hun glædet sig.

arvesmykke


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op hvor er det smukt ;o)

Gitte S sagde ...

Ja meget - tror faktisk det er ved at blive lidt moderne igen. Jeg har selv været glad for armbåndet.
Knus Gitte

Anonym sagde ...

Håber I alle får en rigtig dejlig dag. Og et STORT TILLYKKE til Tenna ;-)