søndag, maj 09, 2010

Nedtælling

Nu er der kun 4 dage tilbage til konfirmationen og vi er i fuld gang…….

Ville lige vise vores “kolonihavehus” ja det kalder vi vores carport lige for øjeblikket. Bent har bygget vægge og monteret vores gamle vinduer. Neej…hvor vi grinte, det ligner et kolonihavehus udefra var Nicks kommentar, deraf navnet.

midlertidig kolonihavehusJeg tror det bliver super godt og så bliver der plads til alle gæsterne…………

Nu er alle bordene på plads, så kan jeg få lavet duge af stoffet som jeg købte i Stof og Stil Roskilde. Har målt op og så stryger jeg dymomærker i så jeg kan se hvor lange dugene er når de skal bruges. Bent henter stolene lidt senere. Der er flere og flere ting på “to-do” listen som kan streges.

                               garagen       kolonihavehuset

Men det eneste problem er min ryg, det gik ellers lige så fint. Men i går må jeg have taget for hårdt fat, for det kan mærkes i dag. Der må noget smertestillende til og så skal jeg til min super gode kiropraktor igen 2 gang i næste uge.


Ingen kommentarer: