fredag, maj 07, 2010

Gang i den

Jeg har lidt svært ved at sætte mig op til dagen (konfirmationen) er ramt af ryg- og nakkeproblemer, så jeg er hos kiropraktor hver 2. dag. Det tapper på energien og opgaver som rengøring osv. bliver skubbet lidt foran mig.

fruen selv

Men jeg får da lavet lidt hver dag og Tenna er meget dygtig til at hjælpe.

Vi er begyndt med bordpynten. Mad og blomster er bestilt, drikkevarerne hentet, der kommer 2 unge piger og hjælper på selve dagen. Så mon ikke vi når det hele. Gæsterne kommer og de ser nok ikke hvor rent her er plejer Bent at sig -  han mener at det er mere nødvendigt når gæsterne er gået hjem……..det kan han jo selvfølgelig have ret i.forberedelse På søndag kommer kusine Mette med den færdige kjole, der skal lige købes lidt fint undertøj. Vi måtte vente, da det var vigtigere at få købt nye ridestøvler (lynlåsen var gået i stykker på de gamle) som skal bruges i morgen, hvor der er dressurstævne i Ølstykke. Men der er da også nogle dage i næste uge, så det når vi nok også…………

                                                                    levende lys            bordkort

Vi håber vejret bliver bedre på dagen d. 13. maj – bare det ikke regner, det er så trist. Hvor har det været kedeligt for dem som ikke har haft andet end regn på selve dage.


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja jeg vil også give Bent ret, det er nok vigtigere med rengøringen efter festen ;o)
Håber også at vejret er med jer på torsdag, for jeg skal en tur på bakken. Thi Hi

Anonym sagde ...

Nå ja og så glemte jeg jo lige.
God bedring med dig Gitte. Håber du bliver frisk til dagen oprinder!!

Gitte S sagde ...

Tak Lise - håber også din dag bliver god på Bakken. Du skal vel prøve det hele :-)

Anonym sagde ...

Nej jeg skal bare på hunde udstilling - og kigge!! He He!! Men sig det ikke til Hans :o)

Gitte S sagde ...

Lise - hvis Hans er lige så meget til cyberspace som Bent, så ser han nok ikke hvad vi skriver om herinde.....ha-ha