mandag, maj 31, 2010

Blomster

Nu er krukkerne rundt omkring ved at være fyldt op – havde glemt hvor mange det er jeg har………der mangler stadig nogle få.

Pelagonia Jeg har både gamle zink-baljer, krukker, spande osv. for jeg er vild med blandingen af forskelligheder.

IMG_3107Noget er købt, andet er arvet eller foræring. Det er faktisk mange år siden jeg sidst købte en krukke eller lignende.

IMG_3109Det er altid sjovt at finde noget gammelt som så kan bruges igen eller anvendes på anden måde.

Formiddagen i dag er gået med vasketøj og så kom jeg forbi hvor der stod en masse skvadderkål som var ved at gå i blomt. Nu er de væk, kunne ikke lade dem være de måtte simpelthen hives op.

Om lidt vil jeg køre på job – jeg har kun 3 arbejdsdage i denne uge. Torsdag tager jeg på den årlige tøsetur.

God mandag.


Ingen kommentarer: