fredag, oktober 16, 2009

Alt kører på en almindelig fredag

Jeg skulle forbi jobbet for at tage afsked med mine 5 Social- og sundhedsassistent elever, det var deres sidste dag på afdelingen,  jeg havde lovet at komme forbi og drikke morgenkaffe. Tenna ville gerne med så vi kørte kl. 9.00

HiHluftfoto  312x208Hovedindgangenhilleroedsygehus1b

Eleverne er i deres 1. praktik hos os af 3 måneders varighed, så det er altid med vemod når de forlader os. Nogle af eleverne kommer til at føle sig rigtig meget “hjemme” i afdelingen. Vi har også nogle som søger tilbage når de er færdig uddannet.

Nu i eftermiddag er er jeg næsten alene hjemme resten af familien er optaget af andre gøremål.

Maskinparken er i fuld gang med tøj, opvask osv. det regner stadig og lige om lidt tager jeg et tæppe og snupper en lille lur på sofaen. Inden da sætter jeg computeren til at overføre foto til min nye eksterne harddisk.

God fredag til jer derude.

Ingen kommentarer: