tirsdag, oktober 27, 2009

Travle dage

Tiden flyver afsted, der er travlt på jobbet og der er møder, kurser osv. Glæder mig allerede til fredag hvor jeg har fridag.

De næste to dage skal jeg på 1. modul TILPAS-kursus, hvor omdrejningspunktet er “det, der får os til at blive i jobbet”. Jeg ved ikke så meget om kurset udeover det jeg kan se i programmet. Vi er flere fra afdelingen som skal deltaget, så det bliver spændende.

I dag har vi haft juleplanlægningsmøde, vi skal jo dække alle døgnets 24 timer, så det var noget af et puslespil. Men det endte med at det gik op og alle var tilfredse. Jeg skal arbejde i juledagene og har til gengæld fri i nytåret. Sidste år arbejdede jeg modsat, så det er ok.

Om 1 ugen kommer der 5 nye ssa-elever som skal i deres 1. praktik hos os. Jeg skal som praktikvejeder varetage deres interesser, de første 4 dage er kun introduktion til afdelingen. Så jeg ved på forhånd at jeg er træt efter disse dage. De skal have megen information og det er utroligt vigtigt for deres videre forløb i afdelingen at intro-dagene er gode. Men det er altid sjovt at møde de nye elever, så jeg glæder mig allerede.

Ingen kommentarer: