onsdag, oktober 21, 2009

Endnu en havedag

Så er de sidste havemøbler gemt væk, der er lidt tomt rundt omkring i haven. Der er stadig lidt krukker med efterårsplanter. Men de fylder ikke meget op.

Jeg har lagt løg rundt omkring – men især mange tulipanløg. Det er de flotteste forårsblomster efter min mening. Jeg elsker når de står ranke og høje rundt omkring i små grupper. Man kan næsten fornemme hvor sprøde de er.

getimagevarDe er lagt under træerne i bunden af haven og ude mellem træerne langs vores grusvej. De er overvejende lilla farver. Nu er det bare at vente til foråret for at se om de står som jeg havde forestillet mig.

Så er der bare at håbe på at de når at komme til Tenna skal konfirmeres 30. april 2010. Tenna har valgt at farverne til bordene skal vare lilla og sart rosa, på hendes “store” dage.

Jeg tror at jeg vil købe nogle flere løg næste gang jeg kommer til byen.

Ingen kommentarer: