onsdag, oktober 07, 2009

Shopping med Tenna

Jeg havde lavet aftale med Tenna om at vi skulle en tur i byen. Så hun blev hentet efter præst-undervisningen og så gik turen til Hillerød.

Først ville hun hæve penge i automaten, men det gik ikke så godt. Det er anden gang hun skulle prøve en hæveautomat og hun kunne ikke huske koden !! Men det er jo selvfølgelig også billigere at mor betaler – så er det jo heldigt man er sammen med mor og ikke veninderne denne gang.

Turen gik rundt i butikkerne og selvfølgelig kom hun ikke tomhændet hjem.

5229504610Hun ville vise mig et par støvler som hun gerne ville eje og jeg havde nok en fornemmelse om hvilke det var.

De skulle selvfølgelig også prøves og mit hjerte løb af med mig. Der var en ung pige der var lykkelig.

Så da vi kom hjem skulle de selvfølgelig imprægneres, så hun kan få dem på allerede i morgen. Det bliver sikkert varmt, men pyt hun syntes de er smarte.

Da vi kom hjem var vores “plejebarn” kommet på besøg,HPIM4558 han skal på efterårsferie hos os når familien er ude at rejse. Han var helt tosset med at skulle ud for der var kattekillinger som skulle jagtes rundt. Det er godt han ikke kan komme ind under bilen eller gennem kattehullet i stalddøren, så der får kattene fred.

Men ellers er han en hyggelig fyr som elsker at ligge og varme sig.

Så fra lørdag går kattene ikke ud uden at der er fri bane – men de finder hurtigt ud af at han ikke kan fange dem og så driller de ham.


Ingen kommentarer: