onsdag, februar 03, 2010

Onsdags-fri

Så blev det fridag, det er vidunderligt at jeg ikke skal lave noget specielt i dag. Der er selvfølgelig altid lidt huslige sysler som kan gøres, men ellers er dagen min egen. Det eneste vigtige jeg skal sørge for er at holde gang i fyret.

Brænderummet

Tenna blev også hjemme i dag pga. vejret, så nu hygger vi i nattøj indtil vi ikke gidder det mere og hopper i noget andet. Varmt tøj selvfølgelig. Nick har også fridag fra jobbet, så det bliver nok en hyggelig dag.

I går tirsdag havde jeg aftenvagt, det var med lidt uro for hvordan vejret ville blive når jeg skulle hjem ved midnat. Jeg havde taget  varmt tøj på/med og skovlen med i bilen. Inden jeg kørte fra jobbet ringede jeg til Bent, som var ude og rydde sne på vores vej. Heldigvis var snestormen stilnet af og det var fint vejr at køre hjem i. Bent havde ryddet vejen med traktoren og i fællesskab skovlede vi sne i gårdspladsen.

Vel inden for ved 1 tiden i nat, fik vi os en varm kop te inden vi smuttede under de varme dyner.

Gårdspladsen 30/1

 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kan se at I også har fået en del sne, men jeg tror godt nok at vi har fået mere hernede midt på Sjælland. Men hyggeligt ser det ud. Og dejligt at husene er hule og varme i denne kolde tid ;o)