tirsdag, februar 23, 2010

Travlhed og besøg

Har lidt travlt disse dage. Men nu kan jeg se frem til 2 fridage – dejligt.

Der har været meget at se til på jobbet med møder, afslutning på 4 ssa-elever som skal tilbage til skolen og forberedelse på modtagelse af 4 nye ssa-elever som starter d. 8 marts. Der har også været omrokeringer på lokalerne i afdelingen. Så jeg glæder mig til lidt frihed/fritid.

Fik den dejligste gave af mine søde elever.

Det har været en dejlig periode, de har været meget dygtige og givet mig som praktikvejleder mange udfordringer.

I weekenden havde vi gæster, de havde deres dejlige hunde med, så der var liv og glæde.

Fiona   Fiona

Fiona som havde tavlt med at passe på os alle – det var ikke nemt. Vi kunne jo ikke sidde stille hele tiden, så hun havde tavlt med at holde styr på “flokken”.

IMG_2304 IMG_2339

Lørdag aften kom vores andre gæster med Malou, som kun er hvalp. Hun har bare ikke lært at holde helt tæt, det gik galt nogle gang – fordi vi var andre var optaget af at spille Wii. Men hun er dejlig den lille.

Ingen kommentarer: