lørdag, februar 13, 2010

Siden sidst

I går var en travl dag på jobbet og enden blev da også at jeg faldt i søvn, siddende i sofaen.

Ha-ha ungerne syntes det er vældig morsomt at se mor sidde der med nikkende hoved. Men de skulle bare lige vide, det er som om man er i trance, man vågner indimellem og kan ikke tage sig i nakkehårene for at rejse sig og gå i seng. Det ender med at klokken bliver mange og jeg er forpint med nakke-smerter……..før jeg kommer under dynen.

Da jeg sent på eftermiddagen i går kørte fra job, var jeg forbi SlotsArkaderne - skulle en tur i Kvickly, men var også et smut forbi boghandlen, som stadig har udsalg.

bogkøbHer er de bøger jeg købte. Jeg fandt yderligere en bog, men den skal bruges som gave og modtageren skal jo helst ikke se den herinde. Så derfor er den ikke med på billedet.

Da jeg gik rundt i Kvickly var jeg en tur forbi afdelingen med krims-krams, hvor jeg fandt disse svampe og et par lysestager.

I dag er min plan at jeg skal male den lille mellem-gang ved badeværelset, der er kommet nogle skrammer på loftet og der er lappet nogle huller. Skabet skjuler det gamle oliefyrDet var efter at Bent lavede vores “skab” omkring det gamle oliefyr. Der var nogle gamle rør som førte til radiatoren i garagen, men da vi byggede om blev rørene ført i gulvet og der blev lavet gulvvarme. Den sidste bid af stukken i loftet blev også sat op ved samme lejlighed.

Mellemgang ved badeværelsetHeldigvis kan jeg klare malerarbejdet med 1 lag maling, da det jo ikke er så lang tid siden vi var færdige med første omgang.

1 kommentar:

Katinka sagde ...

Hejsa!
Fin blog - her kommer jeg gerne forbi igen :-)

Sig mig...er det Snowdrops Himalaya lamper du har hængende her? Altså, dem fra House og Furniture?

Vi ses!

Kh Katinka

ps - jeg er helt vild med den ko i fastelavnsindlægget!!