onsdag, februar 10, 2010

Onsdags-sysler

Nu har jeg gået og hygget de sidste 2 dage, så nu skulle der ske noget mere. Jeg syntes ikke energien var til at male vindueslysninger eller den lille gang.

Så i stedet gik jeg i gang med at sy forhæng. Stoffet var  egentlig købt til udestuen, men jeg syntes alligevel ikke det passede med panelgardiner.  Så derfor gemte jeg stoffet, det er for øvrigt købt hos Ellos. Stoffet kan ikke købes mere, men så har de mange andre pæne.

Sygning af forhængDet er ikke fordi jeg syr meget på maskine, men jeg har altid syet mine egne gardiner og for andre når de skulle have nye gardiner.

Forhænget skal monteres under bordpladen i garagen.

vaskepladsDa jeg også skulle stryge stoffet, fandt jeg mit nye strygebræt frem. Det var vel nok dejligt at det er meget breddere end det gamle, så det skal nok blive til glæde for mig. Jeg glæder mig allerede til jeg skal stå for åben dør og stryge når det bliver forår/sommer.

vaskehjørnetSom I kan se har maskinparken kørt hele dagen, nu skal det bare hentes. Der er nemlig en bunke til hver, som de selv skal sørge for kommer på plads.

Her er så det endelige resultat, som jeg syntes blev godt – heldigvis har jeg mere stof, så mon ikke der også bliver til gardiner……….. Når jeg altså bliver færdig med maleriet.

vaskehjørnet

1 kommentar:

Huset på toppen sagde ...

Hei Gitte:)
Tusen takk for koselig hilsen hos meg, veldig kjekt:)Håper du klarer å få ta i blader, det er utrolige menge fine tips og masse inspirasjon:)Det ble veldig fint med forheng på vasken på vaskerommet, også godt å høre at familien din selv skal sørge for kommer på plads:)
Ønsker deg en fin onsdagskveld!
Klem Linda