tirsdag, april 06, 2010

Farvel påske

Så gik den påske, med job torsdag og fredag. Frokost med vennerne lørdag. Resten af påske var min og til afslapning. Desværre var det jo ikke helt så godt vejr som jeg håbet på, men den sidste dag (2. påskedag) var nogenlunde.

Jeg fik handlet lidt blomster til mine krukker, der blev da også fyldt lidt i vognen til senere brug i køkkenhaven.

blomsterkøbIkke langt fra os ligger et gartneri som sælger engros – men hver sommer kan man ved vejen ned til ejendommen gartneriet købe ved en bod. Jeg glæder mig altid for de har de flotteste og altid super gode planter.

Denne gang blev det franske anemoner. Jeg valgte 2 farver og nu håber jeg bare at det ikke er for koldt for dem allerede.

Franske anemoner 

Mit andet køb blev Forglemmigej, det var fordi jeg simpelthen ikke kunne gå videre uden. Jeg skulle til Hillerød og købe jord til mine krukker. Der stod de og lyste op med deres dejlige blå farve, dem måtte jeg bare have med hjem.

Forgelmmigej

Senere på dagen kom Bent hjem med friskfangede rødspætter 10 stk blev det til. Han var taget afsted på fisketur med en god ven allerede fra morgenstunden. Så var aftensmaden i “hus”.

Ingen kommentarer: