torsdag, april 15, 2010

Fri uge eller…..

foto lånt på nettet

Den næste uge har jeg fri fra jobbet, det er ikke rest ferie eller lignende. Jeg har bare nogle fridage og afspadsering tilgode. Så først torsdag i næste uge skal jeg afsted igen…………..

Tiden er min egen – til lige hvad jeg vil/har lyst til fx afslapning, havearbejde, rengøring, shopping etc. jeg kunne blive ved, håber bare dagene rækker. Det plejer som regel at gå så hurtigt at dagene er forbi inden jeg får set mig om og så er hverdagen tilbage. Men tanken er bare så skøn :-))))

Nu er der jo kun 1 måned til Tennas konfirmation, så mon ikke jeg skal få lavet en hel masse. Jeg kan også høre at venindernes forældre vil have det ser pænt ud til den store dag. Her i huset er vi ikke spor anderledes.

udestuen 2010Jeg startede i udestuen, nu er den klar både til foråret og den kommende begivenhed, skal nok bare have en let omgang lige inden. Dette foto er få dage gammelt og det er med de “nye” stole købt i Bilka sidste år på vej hjem fra vores uge i Karrebæksminde.

Jeg kunne bare tænke mig et andet tæppe under bordet, det der  ligger er et midlertidigt som blev købt i Ikea. Men vi har endnu ikke fundet det helt rigtige og heller ikke besluttet os for farve, om der skal være mønster osv.

En dag skal jeg fortælle om hvad vi har i vores udestue, der er noget børnene har lavet, nogle af svigerfars gamle ting, noget fra min og mandens barndom. Men det må blive en anden dag.

 

Ingen kommentarer: