mandag, april 12, 2010

Min julerose

Sidste år plantede jeg en julerose – men selvom jeg vandede, så den mildest talt noget kedelig ud. Jeg tænkte at så kunne den lade være hvis den ikke ville.

Men så i år er den kommet gevaldigt efter det den ikke kunne sidste år. Da jeg i går fik renset staudebedet, dukkede den frem og jeg tror den har bestemt sig for at ville alligevel.

julerose Jeg glæder mig allerede til at få plantet de 3 andre som jeg brugte på bordet til fødselsdagen, de er hvide men mon ikke de kunne blive lige så flotte i bedet.

Lige nu er det jo bart men om ikke lang tid vældter det op af jorden for fuld styrke.

1 kommentar:

Huset på toppen sagde ...

For en stort og flott blomter bed du har, og julerose!! Så bra at den kommer igjen, jeg venter spent på om min julerose som jeg plantet for jul-09 spirer i år:)!!
Nå er plommetreet og epletreet kuttet og grenene er kjørt vekk!! Godt å få det gjort!
Ønsker deg en fin vår uke, håper solen skinner hos deg:)
Klem Linda