søndag, juni 27, 2010

Bag hækken

Når vi står inde i haven kan vi se ud gennem en åbning der er i syrenhækken. Den fører ud bag stalden og der er adgang til køkkenhaven, samt læbæltet vi plantede for 3 år siden.

I dag har jeg haft travl med at rydde området bag syren-hækken. Bent havde fjernet en gammel sprøjtevogn, så jeg gik i gang med grensaks osv. Der er nogle gamle frugttræer, en masse hyld og vild-skud. Nu er det kun frugttræerne der står tilbage.

Bent kom med motorsaven og fik bugt med de største stammer, alt blev læsset på tipvognen og kørt til bålpladsen.
Nu mangler vi bare at fjerne de gamle mursten og så græs så bliver det et smukt hjørne, hvor vi kan sidde og se solen gå ned for det er nemlig ikke muligt fra haven pga. bl.a. syrenhækken og den skal blive hvor den er.
Da jeg fik ryddet området kom jeg i tanke om den hængekøje som jeg købte for nogle år siden, der ikke var pakket ud. Bent var straks med på ideen og fandt reb. Så nu kan vi ligge der under træerne og læse eller bare slumre.

Jeg glæder mig allerede til de dejlige timer jeg skal bruge i hængekøjen, hvis altså den er ledig for ungerne var helt vilde med ideen og skulle straks prøve den af da de kom hjem.

Ja - alt hvad der sker hos os forgår udendørs lige for tiden. Det er så skønt at vejret endelig er til udendørs ophold.

Ingen kommentarer: