søndag, juni 13, 2010

Måske

Nu har jeg siddet og leget med bloggen hele aftenen. Manden "sappede" alligevel rundt på TV mellem håndbold og fodbold.......det gidder jeg ikke se alligevel.

Håber det ser ok ud !

Det er blevet lidt nemmere med indlæggene, nu skal jeg blot logge ind og så skrive løs. Jeg var ellers glad for Windows Live Writer, men det kan være jeg kan indstille den så det ligner.
Der er ikke ryddet så meget op, men det må komme. Jeg har i højre side lagt "faste læsere" ind, jeg er ikke sikker på hvor mange der læser med herinde ?

Nu må jeg hellere slutte, lukke og slukke, det stjæler tiden......

Sov godt.


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja jeg følger dig jo allerede men nu har du bevis for det. Måske du skulle lægge den øverst et stykke tid, så folk ikke skal rulle helt ned i bunden for at finde den. Bare et forslag Gitte!
Knuz

Gitte S sagde ...

Tak Lise - men jeg var nok lidt nervøs for at ingen meldte sig !

Anonym sagde ...

Det skal nok komme, der skal bare lidt tålmodighed til. ;o)