onsdag, juni 23, 2010

Fridag igen

Nå - fri igen tænker I sikkert. Men da jeg jo også arbejder weekender, giver det hverdagsfri. Og jeg vil ikke bytte - det er skønt med mine hverdag for mig selv.

Jeg starter altid fridagen med kaffe og godmorgen Danmark på TV2. Sludre med Bent og Tenna inden de kører halv 8, det er vigtigt for mig især når jeg som i går var i aftenvagt.
Når de er kørt kan jeg nogle dage snuppe en lille lur på sofaen under et tæppe. Men i dag skal jeg have svinget lidt med støvsuger og en klud. Svigermor kommer hjem fra hospitalet, så der skal handles ind så hun kan få køleskabet fyldt igen.

Som I kan se så blomstre mine clematis - dem har jeg flere af rundt omkring. Jeg planter som regel altid 2 planter hvert sted - her er det en mørk og en lys lilla. Det er en nem plante og meget smuk.


Ingen kommentarer: