tirsdag, marts 23, 2010

Fødselsdag

Tenna blev 14 år i dag. Min lille pige – jeg kan godt huske da jeg var i den alder, med hele livet foran mig og det hele var bare skønt.

TennaJeg vækkede med fødselsdagssang som jeg plejer altid gør når en af børnene har fødselsdag. Bagefter kommer udpakningen af gaver. Hvilken fryd og glæde, det er skønt at give gaver.

Morgenstunden er altid for kort en sådan dag, vi skal sludre – spise og lige huske kagen som skal med i skole.

Traditionen i vores lille familie er at fødselsdagsbarnet vælger hvad menuen til aften skal bestå af. Tenna havde valgt fondue. Så da hun kom hjem fra rideskolen var bordet dækket med diverse skåle og gryden var varm og klar.

Tenna hoppede i bad og så stod resten af aftenen på film, sodavand (til Tenna) kaffe og flødeboller. Stuen var nærmest omdannet til biograf, stereoanlæget var indstillet, lydden justeret og vi havde hver fundet en god plads i møblerne.

Og hvilken film – vi var helt optaget og tiden gik. Nu tænker i nok hvilken film ?

 James Cameron Avatar

                     Avatar

VOV – sikke en film. Kan ikke forstå at vi ikke noget før har set den. Vi skal helt sikkert se den igen……………

Alt i alt en god aften.

God nat.

 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med datteren og så på samme dag som min søster ;o))