fredag, marts 12, 2010

Min dag

Så blev jeg et år ældre, ifølge min fødselsattest.

Men hvad betyder et tal, bare man har det godt og det har jeg :-)) Jeg har en dejlig familie, bor på det bedste sted man kan tænke sig og som var drømmen i mange år. Jobbet er ok, lidt svært i disse tider når man er ansat i regionen……men jeg har nogle super gode kolleger. Venner er der nok af, nogle nære andre flygtige og så er der dem som er kommet ind i mit liv igen…. via denne elektroniske verden. Tænk at fordi man på opfordring melder sig på facebook, så pludselig en dag opstår kontakt med dejlige mennesker man ikke har set i mange år. Man er ikke glemt. Det er da rørende. Tak fordi I ikke glemte mig efter al den tid.

Min familie har forkælet mig, Tenna har lavet et flot maleri (det må jeg vise i morgen) jeg har fået ny mobil af mand og børn.

Samsung i890 HD

Vi var ude og spise på Kinser resturant i Hillerød. Stopmætte gik vi alle glade derfra, men tænk - vi havde ikke været opmærksomme på parkeringsforholdene, så i forruden sad der en lille hilsen.

P-afgift

Vi grinte godt på vejen hjem og blev enige om, at til næste år skal jeg ønske mig en p-watch.

Sov godt – for det vil jeg ovenpå denne dejlige dag med gode kolleger, mange hilsner og en dejlig familie.

Ingen kommentarer: