søndag, marts 28, 2010

Lørdags gæster

Vi havde inviteret familie og nærmeste venner til fødselsdagskage og middag. Det var både Tennas og min der skulle fejres. I alle de nu 14 år har det altid været for os begge.

                IMG_2461                        IMG_2466    

IMG_2490              IMG_2492

Formiddagen gik med forberedelse af lækkerierne – er ikke sikker på om Tenna ikke smagte lidt på godterne. Men flittig var hun – trillede boller, lavede lasagne klar og meget andet. Det er dejligt med en datter som gerne vil hjælpe med alle vegne.

Jeg altid haft begge børn med i køkkenet, for jeg mener at det er rart at de selv kan. Og så syntes jeg også at det er hyggeligt – især når vi får os en sludder mens mad eller andet forbedres. Nick har jeg altid opfordret til at være med i køkkenet og nu hvor han er voksen, kan jeg mærke at det har interesse. Somme tider har han næsen i køgebøgerne eller kommer og spørger. Der er har været flere gange hvor køkkenet har været fyldt med unge mennesker der laver mad. Det er da hyggeligt.

Ingen kommentarer: