lørdag, marts 06, 2010

Morgen-hygge

Vi (Bent og jeg) er alene hjemme hele week-enden…….Tenna er med koret i Lalandia og Nick er taget til Sverige med nogle kammerater.

Så morgenen har været min egen. Dampende kaffe, ostemad og en god bog. Lige nu er jeg ved at læse en bog som jeg før har lagt fra mig fordi den dengang ikke fangede mig. Men denne gang kom jeg over de sider hvor jeg tidligere gik “død”, nu kan jeg næsten ikke slippe den.Kvinden i buret (foto lånt på nettet)

Det er lidt spændende mærkeligt når man indimellem støder på navnet på ens egen hjemby. Kan ikke lade være med at tænke på hvor mon forfatteren kommer fra ?

Nå – men ellers skal jeg svinge malergrejet. Mangler stadig at male træpaneler og vindueslysningerne i garagen. Så mon ikke Bent kan lokkes til at sætte højtalerne op til anlægget, når han en gang kommer ud af dynerne.pensler.gif

>

2 kommentarer:

Ann-Christine sagde ...

Den bog er slet ikke til at lægge fra sig igen. Jeg tror næsten ikke jeg trak vejret mens jeg læste den ;)

Gitte S sagde ...

Sådan havde jeg det også, nu skal jeg i gang med den næste "Fasandræberne" glæder mig allerede.