fredag, april 13, 2012

Fredags hygge

Dagen kommer til at byder på både lysbehandling hos hudlæge, start på opgaveskrivning, tur med veninden og ikke at glemme kørsel for/med Tenna til flere steder. Hun er en flittig og udsvævende ung pige på 16 år - men hellere kører rundt for hende, så ved vi lidt om hvor hun er og måske hvad hun foretager sig :-)


Kl.9 bliver casen til min modul 3 opgave på sygeplejerskestudiet lagt ud på nettet eller det vil sige på "Skolekom" som er en platform for os på NET-uddannelsen.
Så har jeg til fredag d. 20. april, hvor den skal afleveres - er meget spændt på at komme igang. Det er lidt svært at sætte sig op til noget, som man ikke helt ved hvordan kommer til at forme sig. Ja - lige bort set fra kravene til udformningen, så ved jeg kun at det skal indeholde temaer fra dette 3. modul.


Her er hvor jeg vil befinde mig de næste mange dage / timer indtil opgaven er færdig. Men jeg har andre sysler som skal klares indimellem - har sikkert også behov for at "klare" hjernen af og til.

Må din dag også blive dejlig -

min bliver det helt sikkert, lige om lidt kommer min veninde og så kører vi ud i det blå.




Ingen kommentarer: