fredag, april 20, 2012

Ikke noget for mig

håndbold altså....... men det kører på skærmen, for Bent vil gerne :-)
Imens sidder jeg i min gode lænestol med kaffe, mobil og computer - selvfølgelig også en krus god kaffe inden for rækkevidde.
Jeg får indhentet lidt af det forsømt som at læse mail, en tur forbi min e-boks, kigge lidt på bloggene rundt omkring. Det er ikke det der har fyldt så meget i den forgangne uge hvor jeg har lavet min  opgave - afleveret i dag kl. 12 :-)


På min tur rundt i nettets univers sidder jeg og får gode ideer til sommerens udeliv - men i morgen må jeg vist hellere få gjort udestuen færdig. Skal også en tur til ridestævne, Tenna skal springe på Webster lørdag og søndag gælder det dressur.


Det bliver også til planlægning af måltiderne i weekenden - skal prøve en grøntsags ret jeg så i et blad - tror den passer fint til skinken jeg har i fryseren .............


Forresten så hørte jeg lige at nattergalen sang sin smukke sang - da jeg var ude tidligere på aftenen. Jeg kan vist godt glemme at tage et foto, men I kan få et af min hane, den hverken flyver eller løber sin vej :)


En dejlig aften til Jer alle - det nu er tilbage af den.
Jeg glæder mig til at skulle falde i søvn til nattergalens sang.


Ingen kommentarer: