tirsdag, april 10, 2012

Så ramte hverdagen igen

Men det er en noget regnfuld og grå hverdag. Jeg fryser hele tiden øv.........

Nå, men se lige hvad jeg fandt i Rema 1000 i går - en sort sættekasse, havde egentlig tænkt at Tenna skulle have den på værelset.
Men nej det ville hun ikke, så kan jeg selv bruge den.

 Det er min afdøde svigerfars legetøj koen og de to brune heste (uden hoved), nogle gamle porcelæns fatninger - resten er noget jeg syntes skulle med som pynt.


Morgenen foregik med "MorgenTV" og hækletøjet - et tæppe af lidt bomuldsrester og nye nøgler som er købt, når jeg lige faldt over billigt garn. Det er min plan at det skal bruges over en stol eller bænk i haven, når det en gang bliver sommer. 

 Vaskemaskinen været i gang nogle timer. Men det er ikke tørrevejr, så tørretumbleren må klare noget af tørrearbejdet.
Sengetøjet ligger på trappen til jeg får samlet en god bunke i løbet af dagen, så render jeg på 1.salen og lægger på plads. Jeg har nemlig så forbistret ondt i mit ene knæ (gammel skade) i dag, så turen tages ikke unødvendigt ha-ha.


Nu vil jeg røre farsen til frikadellerne som skal indtages i aften - læste forleden en top top 10 liste over hvor man spiser hvad og hvornår på ugen i de forskellige landsdele.
Der stod bla. at mandag er foretruken frikadelledag og det er nordjyderne (jeg er nordsjællænder) der spiser flest.

Jeg fik sådan lyst til frikadeller - her i huset er frikadeller i høj kurs. Det er dog ikke så ofte de kommer på bordet.

Velbekomme - uanset hvad I spiser til aften i dag :-)


Ingen kommentarer: