tirsdag, april 17, 2012

Inden jeg starter

Endnu en dag med min opgave :-)
Jeg har da fået taget hul - men det er ikke så let, så nu vil jeg tage hele dagen til brug.
Men først skal I lige se det gamle medicin-skab


Jeg fandt det på loftet, da vi flyttede ind på gården - det var støvet og i en gul farve. Til at starte med hang det i vores lille kontor og blev brugt til nips.


Men da vi skulle rennovere stuen/kontoret, blev det gemt væk. Da jeg fandt frem til det igen, blev det slebet og fik hvid maling. Lågen er kun rengjort, for den er så fin til det hvide. Der er 2 glashylder i skabet. Så det var nemt at få fint igen.


Nu hænger det på badeværelset og bliver igen brugt som medicinskab, selv om det ikke er så meget medicin - men mest plaster og cremer det indeholder :-)


Ved siden af det gamle medicinskab, hænger et gamle barberspejl som jeg fik af mine forældre. Det hang i deres hus efter tidligere ejere og de ville ikke have det. 


På den modsatte væg hænger svigermors gamle vaskebræt. Jeg tror hun har brugt det, men i mange år var det vist kun til pynt :-)


Ved toilettet hænger små gips-billeder fundet i Netto, det samme med toiletrulleholderen. Jeg holder meget af at blande nyt med gammelt. Det er skønt at mikse tingene.


Disse beholdere er også fra Netto og først viste jeg ikke hvad jeg skulle bruge dem til, så de stod længe. Så en dag tog jeg dem i hånden og gik rundt, indtil de fik denne plads i vinduet på badeværelset - det er et temmeligt højt vindue så de passer så fint i størrelsen.


Ved siden af står en gave fra min søster og hendes familie - jeg syntes det er smukt med glas og sølvkanterne og så er det rart at smykkerne ikke bliver så støvede :-)



Det var så en lille rundvisning på badeværelset - der er meget mere at fortælle, men I syntes måske ikkee at det er så spændende - så nu stopper jeg.


Dejlig tirsdag til alle ......


Ingen kommentarer: