onsdag, april 18, 2012

Så gik formiddagen


Først en tur til Hørsholm hos hudlægen og dagens lysbehandling, 60 sekunders behandling og så kan jeg køre hjem igen :-)


Apparatet ligner et solarium der står på højkant :-)

Klinikken ligger i denne smukke bygning - bag ved ligger et grønt område og parkering, som støder lige op til Hørsholm kirke.
 Jeg tænker at jeg en dag efter behandling, skal gå en tur ud til kirken som ligger smukt ude i søen.

Foto lånt


Det er nu ikke fordi jeg sådan besøger kirker, men hvis vejret er godt og dagen min - såååååå.
Til kirken og området hører der jo meget historie om Struense og flere kongelige.

Men nu vil jeg stikke hovedet i bøgerne og min opgave....... i dag gælder det cellekrise, degeneration og nekrose. Patienten i casen har et sår og det tænker jeg skal en del af min opgave indeholde noget om.
Jeg er ellers godt på vej med opgaven - men nøj hvor jeg glæder mig til den er klar og afleveret.

Smuk dag til jer alle

Ingen kommentarer: