torsdag, januar 21, 2010

Jeg har modtaget en Award

Denne Award har jeg modtaget fra Lise – det er dejligt at hun tænkte på mig og min blog. At Lise syntes at min side skal have en sådan er jeg meget beæret over. Jeg kender ikke helt klar over hvem der ellers læser med herinde ?

Her er den såKreativ_blogger_award[1]_thumb

Jeg skal – vise Awarden på min blog

Linke til den/dem jeg har fået den af -  Lise

Skrive 7 ting om mig selv

drikker en del kaffe, elsker søde sager og ikke mindst at lave/spise god mad. Har ikke motivation til at gå på slankekur, da jeg altid er endt tilbage på den samme vægt.

- tager på årlig tøsetur med veninden og vores 2 piger. Kun for at slappe af og ikke lave noget som helst andet end at hygge, sove længe, shoppe, shoppe, shoppe osv.

- meget engageret i mit job og min elever, men elsker også mine fridage for mig selv.

- syntes det er sjovt at indrette hjemmet, flytte rundt, bygge om. Er ikke bange for at tage fat. Har sammen med manden brugt de sidste 8 år på at bygge om i vores nuværende hjem.

- elsker at gå til koncerter/høre musik, har i 2009 for første gang været på festilval 1 hel uge. Og det er ikke sidste gang.

- min familie er mit et og alt, mere er der ikke at sige til det. Vennerne ikke at forglemme.

- bærer aldrig nag til andre, mener at der er noget godt i alle mennesker. Uanset hvad !

Til sidst skal jeg give Awarden videre til 7 andre

Lisestrik – fordi hun er et menneske som jeg kendte for snart mange år siden og først for nyelig har fået kontakt til/med igen. Håber vi mødes i nær fremtid.

LiseLotte – fordi hun formår at blogge så vi andre må bøje os i støvet. Og hun fik inspireret mig til min egen blog.

Lene med Emils side – hun er familie og har fortjent denne Awarden fordi hun er den hun er. Og vi andre får et lille indblik i Emils verden.

Susanne – hun er også et familiemedlem. Vi kan følge den lille familie i Villa Rodos og hvad livet ellers bringer til deres hjem.

Dorthe – et gammelt bekendtskab som er blomstret frem igen og forhåbentlig et gensyn ude i den virkelige verden. Så vi kan få grinet og snakket…..

Jeg sender denne Award videre til personer jeg kender. Men i min hverdag føler jeg andre blogs som også kunne fortjene en Award, men listen vil blive alt for lang.

Ha´ en dejlig aften.

Ingen kommentarer: