lørdag, januar 23, 2010

Søsters tæppe

Så blev søster-tæppet færdigt.

Det er min søsters tæppe, hun ikke fik andet end lige begyndt og så endte det i kurven. Det var ikke fordi hun ikke kan, men det blev for stort et arbejde sådan et tæppe. Hun syntes det er rigeligt med sokker, jordbærhuer osv.

IMG_1990    IMG_1996

IMG_1998    IMG_2000

Farverne er efter søsters eget valg, hun købte garnet og jeg hæklede af det. Det hun ikke ved endnu er at jeg har lavet en hvid kant. Jeg syntes det ville blive flottere og for at beholde letheden faldt valgte på hvidt.

Men det syntes jeg nu heller ikke blev værst – glæder mig til at give det videre.

Så nu er jeg uden noget projekt. Men jeg må jo gå og tænke lidt. Garn mangler jeg ikke noget af – men jeg overvejede nu om ikke jeg skulle begynde på et nyt tæppe !

Jeg må kigge mig lidt omkring herinde i blogland og i mine bøger.

3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Det er også et stort arbejde, godt at du lavede det færdig for hende. Det er blevet flot.

Eva sagde ...

Det er blevet meget flot. Det kan du godt glæde dig til at skulle overrække, hun er heldig, din søster.

Gitte S sagde ...

Tak for de søde kommentarer. Rigtig god søndag til Jer.