søndag, januar 24, 2010

Nyt håndarbejde

Det har været en afslappende dag, har kørt for Tenna x flere. Først skulle hun synge med kirkekoret og derefter var det hjem, skifte tøj og så skulle hun videre ud på gården til hesten Sunshine.

Nick er lige kørt ud til en kammerat, de skal hygge med pizza og film.

Jeg har for lidt siden set dette lille sjal som jeg syntes var fint. det er lidt siden jeg har strikket noget. Tiden har været brugt på søsters tæppe.

Citron sjal

Jeg havde for længe siden købt noget garn på nettet, tænkte det ville været perfekt. Jeg kan ikke lige huske hvor jeg købte det.

garnFarven gengives ikke helt korrekt her, men det er en meget lys lilla. Vel nærmest over i det rosa.

Nå men når jeg når lidt videre, har kun slået masker op. Så skal der nok komme nogle flere billeder.

BegyndelsenGod søndag til Jer alle.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sikke en dejlig farve til det fine sjal. Det skal nok blive godt.
Tak for Awarden den bliver vist i næste indlæg.
Fik jeg sagt at det var et flot tæppe du havde lavet Gitte ;o)