torsdag, januar 28, 2010

Lidt udsalg til mig også

Jeg har ikke rigtigt været på januar udsalg i år. I dag var jeg så en tur i byen, ville se om jeg kunne finde noget tøj til i morgen. Vi skal på Skævinge Kro til Nytårs Galla bal sammen med 2 andre par. Der var ikke noget kunne friste til festbrug. Så jeg må hoppe i kjolen fra nytår.

Men der var kommet en del nye varer, så jeg må snart afsted igen og “ose”. Men så gik jeg en tur i skobutik og hvad så jeg der Billi Bi støvler med 30 % rabat

Billi-bi

Dem måtte jeg bare eje – nu har jeg set på dem flere gange  og prøvet dem. Mit problem er at jeg har nogle bredde lægge, det venstre ben er helt tosset.  Men da det er kalveskind skulle de udvide sig, så jeg skal bare tage dem på hver dag og lyne, så skal de nok komme til at passe også på det venstre ben.

Da jeg gik rundt i butikken, så jeg til min glæde at der var kommet sandaler – nå tænker I nok “allerede”.

Men da jeg arbejder på et hospital og går meget hver dag er det vigtigt at jeg har noget ordentligt på fødderne. Dem jeg har/bruger lige nu købte jeg på Færøerne forrige år, så de har vist tjent mig godt.

merrellSandalerne jeg købte blev dog i grønlige farver og ikke den sarte hvide. Da min uniform er hvid, bliver det lidt for kedeligt hvis fodtøjet ikke har lidt farve. Jeg har aldrig haft sandaler i dette mærke tidligere, men de sidder godt på fødderne.

Ingen kommentarer: